به گزارش ایرنا، عبدالحسن رفیعی پور روز دوشنبه در نشست با هنرمندان شهر اهرم افزود: هنرمندان از تاثیر گذارترین قشرهای جامعه به شمار می روند و بسیاری از مشکلات و امور جامعه در قالب هنر به خوبی بیان می شود.
وی اظهار داشت: هنرمندان با اجرای برنامه های مختلف هنری شامل شعر، کمدی، موسیقی، تئاترطنز و نمایش تاثیر گذاری خود را درجامعه به نمایش می گذارند.
وی بااشاره به نقش مطبوعات گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان تنگستان با دادن آگهی و اشتراک پذیری نشریه بیرمی به عنوان تنها نشریه مکتوب و تاثیر گذار شهرستان کمک کنند.
وی دغدغه هنرمندان شهرستان تنگستان را توجه نکردن به هنر ، مهاجرت وکاهش هنرمندان در شهرستان عنوان کرد.
رفیعی پور افزود: شهرستان تنگستان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه های مختلف به خصوص هنر دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
رفیعی پور گفت: نگارخانه از نیازهای هنرمندان شهرستان تنگستان است که تلاش می شود با اختصاص بودجه مناسب این خواسته هنرمندان عملیاتی شود.
فرماندار تنگستان یادآورشد: باتوجه به اینکه اولویت های زیادی در شهرستان وجود دارد باید اندیشده شود که کدام اولویت می تواند درتوسعه و پیشرفت روز افزون تنگستان نقش بیشتری ایفا کند.
رفیعی پور گفت: جایگاه هنر و هنرمندی می تواند تاثیر خیلی زیادی در حوزه معرفی شهرستان به عنوان یک منطقه گردشگری و تفریحی داشته باشد .
وی بیان کرد: تامین اعتبار لازم برای تجهیز فرهنگسرای اهرم، تکمیل فرهنگسرای دلوار و پلاتو از مهمترین برنامه های سالجاری این شهرستان است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.