فرماندار تالش از بهره برداری ۲۸۸ پروژه عمرانی در تالش و در هفته دولت سال جاری خبر داد و از کم‌تحرکی بخش روابط عمومی در دستگاه های اجرایی این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از تالش، سید عیسی مهدوی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تالش و در نشست مربوط به برنامه های هفته دولت در محل فرمانداری تالش با اشاره به فعالیت‌های دولت تدبیر امید که همواره با تکیه بر اعتدال پاسخگوی مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای انعکاس دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف به جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان با تبیین خدمات نظام و دولت ، امید آفرینی کنند، گفت: ملت ایران در مقابله با همه تهدیدات پایدار بوده و ارزیابی های بین المللی نشان دهنده این است که تهدیدات آمریکا و ترامپ در قبال ایران موفق نبوده و همواره در معرض انتقادهای بین المللی بوده است.

مهدوی با اشاره به اهمیت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و با توجه به دستورات مقام معظم رهبری  و در مقابله با سیاست های مخرب و تحریم های ناجوانمردانه  دولت آمریکا،  گفت : اقتصاد مقاومتی با تداوم روحیه جهادی و انقلابی محقق می شود.

 وی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید در شرایط فعلی همچنان پیگیر  توسعه زیرساخت ها ،آبادانی  و توسعه کشور است ، افزود: دولت تدبیر و امید  با اقتدار و همراهی ملت برای توسعه ایران اسلامی پیش می رود‌.

فرماندار تالش در ادامه با اشاره به اینکه بخش آبیاری شهرستان تالش در دو ماهه گذشته کشاورزی تلاش مضاعفی داشت و همکاری مسئولان مربوطه در جریان آب و برق رسانی و همچنین زحمات، صبر و تحمل کشاورزان  ستودنی بود، اظهار کرد: وضعیت  محصول برنج امسال خوب است و با حداقل مشکلات و خشکسالی موجود ، کشاورزان ۲۲ درصد از محصول برنج را برداشت کرده اند.

وی با بیان اینکه  اجرای پروژه های  عمرانی در شهرستان تالش  ادامه داشته و تعطیل نشده است، افزود:  با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان تالش  و با پشت سر گذاشتن  تمام مشکلات  و فعالیت  ایثارگرانه در هفته دولت امسال شاهد  افتتاح  ۲۸۸ پروژه عمرانی  با اعتباری معادل۳۸.۵ میلیارد تومان خواهیم بود که از لحاظ ریالی ۱۱ درصد و از لحاظ تعداد پروژه ها ۲۰۰ درصد نسبت به هفته دولت سال گذشته افزایش دارد.

فرماندار تالش در خصوص پل بیست متری ضمن تقدیر و تشکر از  نوبخت و استاندار گیلان  در تحقق این پروژه و پیگیری های ، فرمانداری و شورای شهر و شهردار تالش گفت : با  اختصاص ۳۰ میلیارد تومان با حضور مسئولین در هفته دولت امسال کلنک زنی خواهد شد .

مهدوی به بخش های مختلف افتتاح شده و با در حال افتتاح در حوزه صنعت و اشتعالزایی اشاره کرد و افزود: یکی از طرح های مهم اشتغالزا طرح پرورش ماهیان خاویاری  است که در بخش کرگانرود  آغاز  خواهد شد.

وی با بیان اینکه  در بخش زیر ساخت های تالش اتفاق های مهمی افتاده است ، اظهار کرد: در بحث گاز رسانی به دلبل شرایط ویژه  شهرستان تالش  حدود ۹۰ درصد گاز رسانی شده است  و با گاز رسانی به ۲۵ روستای محروم  تالش،  این میزان به ۹۸.۵ درصد خواهد رسید و تا پایان سال ۹۸ تالش  به عنوان شهرستان سبز معرفی خواهد شد.

وی همچنین  از تحرکات مثبت در بخش کشاورزی  و مکانیزاسیون  این بخش در شهرستان تالش  خبر داد و گفت: مکانیزاسیون بخش کشاورزی  در تالش زمان برداشت محصول را پایین  آورده است.

 مهدوی سد لاستیکی در حال احداث در تالش را یادآور شد و گفت:  تا پایان سال جاری  و به گفته آب منطقه ای  کار احداث این سد به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: امیدواریم در کنار این سد و تا سال آبی بعد حداقل دو سد لاستیکی  دیگر را به  مرحله بهره برداری برسانیم.

فرماندار تالش تصریح کرد: در سال آبی جاری ۱۴ چاه را به بهره برداری رساندیم و این میزان را باید  به ۳۰ چاه برسانیم تا در سال بعد دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: در بخش آب شرب روستایی که دچار مشکلاتی بودیم ، اقدامات ضروری لازم را انجام خواهیم داد.

فرماندار تالش با اشاره به اهمیت بخش آسفالت راه های روستایی تالش، گفت: ۲۵۰ هزار متر مکعب  آسفالت  در سال جاری انجام خواهد شد که ۶۵ درصد آن محقق شده است.

 وی ادامه داد: در بخش توسعه راه های روستایی تالش اقدامات خوبی انجام شده است.

سید عیسی مهدوی با اشاره به توجه ویژه  دولت تدبیر و امید به روستاها و اشتغال در روستا، گفت: ۵۹ روستا سهم تالش در این زمینه است و مناطق محروم در بخش های حویق وکرگانرود را شامل می شود.

وی تصریح کرد: در بخش توسعه  اشتغال روستایی دولت تدبیر و امید   اقدامات  قابل توجهی را انجام داده است و در همین رابطه ۸ میلیارد تومان در بخش تسهیلات در شهرستان تالش  و برای ۲۹۴ طرح  اشتغالزا  پرداخت شده  و با اجرای این طرح ها برای ۱۵۰۰ نفر در حوزه روستایی  شغل ایجاد خواهد شد.

مهدوی با تقدیر از  تلاش های مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تالش  از آنان خواست که عملکرد های  کاری خود به مردم را در هفته دولت بیان کنند وی به نقش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی  در کمک به تحقق اهداف دولت، اظهار کرد:   از دستگاه های اجرایی  انتظار می رود  در انتخاب مسئولان  روابط عمومی  های خود نهایت دقت و حساسیت  را داشته باشند.

وی تصریح کرد: روابط  عمومی چراغ یک دستگاه اجرایی است و می تواند با همدلی و همراهی پلی مهم در ارتباط مردم و دستگاه اجرایی باشد.

مهدوی  خواستار  اهمیت   و اهتمام دستگاه های اجرایی  به موضوع  روابط عمومی شد و تصریح کرد:  متاسفانه ویکی از نقاط ضعف  دستگاه های اجرایی شهرستان تالش نبود روابط عمومی های  فعال است.

وی گفت: اصحاب مطبوعات در مراجعه به فرمانداری  تالش همواره از عملکرد ضعیف روابط عمومی ها گله مند هستند. فرماندار تالش ادامه داد: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی  باید از قویترین و  باسواد ترین  نیروها انتخاب شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.