به گزارش ایرنا محمد کریمی شنبه شب در نشست هم اندیشی خبرنگاران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی قاینات افزود: علیرغم تمام مشکلات و محدودیت ها، تحریم های ظالمانه و .... خدمات نظام در چهاردهه گذشته ملموس است و مردم قدردان دولتمردان نظام اسلامی هستند.
وی اضافه کرد: دشمنان نظام با برهم زدن امنیت عمومی، تحریم های ظالمانه و سیاه نمایی قصد ترسیم وضعیت مخدوش و نگران از آینده جامعه را برای مردم دارند و وظیفه ما مسئولان و دلسوزان نظام، مقابله با جنگ نرم دشمن است و باید با گفتمان آرامش و نشاط و امید ، زمینه ثبات ملی را فراهم کرد.
فرماندار قاینات با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان گفت: در این شرایط اطلاع رسانی شفاف از فعالیت های ثمربخش، خلاقیت و پویایی، اطلاع رسانی صادقانه خدمات نظام برای عموم مردم، از وظایف مهم اصحاب رسانه، مطبوعات و روابط عمومی دستگاه های اجرایی است.
وی با اشاره به لزوم نقد منصفانه یادآور شد: نقد در درون و ذات خود مایه تعالی و رشد است و مدیران باید بپذیرند که قرار گرفتن در جایگاه مسئولیت یعنی قرار گرفتن در جایگاه نقد و مدیری موفق خواهد بود که از نقد منصفانه برای رشد و اعتلای دستگاه زیرمجموعه خود بهره ببرد.
کریمی افزود: اعتقاد ما این است که خبرنگاران نیز با ارائه نقدها، قصد تخریب نداشته و نمی خواهند نقد را به سمت تخریب هدایت کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: سیاست زدگی آفت توسعه شهرستان است و باید با وحدت، همدلی و همراهی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل نخبگان فارغ از گرایش سیاسی آنان در جهت توسعه و پیشرفت قاینات گام برداریم.
شهرستان قاینات با جمعیت 116 هزار و 181 نفر و دارای سه بخش، پنج شهر و 8 دهستان در شمال استان خراسان جنوبی واقع شده و شهر قاین مرکز شهرستان در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.
7218 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.