به گزارش ایرنا، وحید واعظی روز دوشنبه در جشن عیدانه سفید شاهین بوشهر افزود: جنبه فرهنگی و اجتماعی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و حضور نزدیک به 200 بازیکن و مربی در تیم های پایه در آینده جامعه بزرگ ورزشکاری را برای مجموعه شاهین شهرداری بوشهر رقم می زند.
وی بیان کرد: شاهین شهرداری در سیری صعود در سه سال اخیر توانسته خود را از لیگ دسته 2 به لیگ یک رسانده و هم اکنون نیز با کسب نتایج درخشان در آستانه صعود به لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
واعظی اظهارداشت: آنچه درکنار تشکیل تیم بزرگسالان اهمیت ویژه ای دارد تشکیل پنج تیم پایه ( نونهالان ، زیر 15 سال، نوجوانان ، جوانان و امید) است.
وی گفت: در سال اخیر شاهد فعالیت قابل قبول تیم های پایه در سطح رقابتهای استان و کشور بودیم تا جایی که تیم نونهالان پس از کسب 2 مقام قهرمانی در رقابتهای لیگ شهرستان و استان بوشهر ، در مرحله اول لیگ مناطق کشور نیز با اقتدار به عنوان تیم اول صعود کرد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی شاهین شهرداری بوشهرگفت: این تیم در دور نهایی رقابت ها نیز با کسب مقام دوم رقابتها موفق به کسب مجوز حضور در رقابتهای لیگ مناطق فصل آینده شد .
واعظی اظهارداشت: تیم های نوجوانان و جوانان نیز چندین سال است که در لیگ برتر حضور دارند و در فصل جاری نیز هر 2 تیم با وجود همگروهی با تیم های مقتدر کشور موفق شدند نتایج قابل قبولی بدست آوردند.
وی تصریح کرد: تیم امید نیز با کسب مقام اول رقابت های مرحله اول لیگ دسته یک ، در دور نهایی رقابت ها با کسب عنوان نایب قهرمانی موفق شدند به لیگ برتر امیدهای کشور صعود کنند.
واعظی ادامه داد: در کنار این تیم ها تیم پیشکسوتان نیز موفق شدند برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی رقابتهای پیشکسوتان بوشهر را بدست آورند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.