به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در جمع نمازگزاران بوشهری افزود: تحمیل جنگ اقتصادی بر علیه ایران از نقشه های دشمن است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی کند.
وی بیان کرد: تنها با حمایت از تولید و رونق تولید داخلی می توان در برابر توطئه ها و نقشه های دشمن ایستادگی کرد.
جمالی اضافه کرد: هرچند دشمن در جنگ اقتصادی در مقابل عزم و اراده ملت ایران شکست می خورد اما بازدارندگی ما در این بازه زمانی بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی تاکید کرد: رونق تولید با توجه به ظرفیت درونی و جوانان پرتلاش این سرزمین دشمن را در جنگ اقتصادی ناامید و با شکست روبه رو می کند.
امام جمعه موقت بوشهر گفت: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مرزهای فرهنگی همانند مرزهای جغرافیایی نیاز به مراقبت دارند و باید نسبت به نقشه های شوم دشمن در این بخش برحذر بود.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر گفت: افتتاح پروژه های ملی مایه افتخار و خوشحالی مردم است ولی مهمترین مطالبه مردم در سفر استانی رئیس جمهوری اجرای مصوبه 50 درصدی اشتغال جوانان جویای کار در صنایع نفت و گاز، بهبود معیشت مردم و رعایت پیوست فرهنگی در اجرای پروژه هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه موقت بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هرچند مردم استان بوشهر مردمی مهمان نواز و با آغوش باز پذیرای مهمانان نوروزی هستند اما باید به حساسیت های فرهنگی توجه شود.
جمالی اضافه کرد: برخی رخدادهای فرهنگی متناسب با پیشینه و سابقه فرهنگی این استان نیست و نباید تمام تلاش هیات های مذهبی در این چند روز خدشه دار شود.
وی ادامه داد: برخی از افراد تصور می کنند وقتی وارد استان دیگری می شوند باید آزاد باشند ولی این قابل قبول نیست و توجه مهمانان نوروزی به ارزشها و اصول هر منطقه ضروری است.
امام جمعه موقت بوشهر گفت: در زمان حاضر شاهد برخی کشف حجاب ها در وسایل نقلیه شخصی هستیم که از نیروی انتظامی می خواهیم در این بخش ورود کند.
وی اضافه کرد: اصناف و دستگاه های نظارتی باید در راستای تنظیم بازار و برخورد با متخلفان و سودجویانی که قصد ایجاد هرج و مرج در بازار را دارند برخورد کنند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.