به گزارش ایرنا، حشمت الله عسکری روز چهارشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در سالن دارالمرحمه استانداری، افزود: به هیچ عنوان اجازه گران فروشی اجناس در بازار استان سمنان داده نمی شود و دستگاه های نظارتی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدامات قانونی برای جلوگیری از این روند را اتخاذ کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم با استفاده از سامانه تلفن گویا 124 تمام تخلف های صنفی مانند گران فروشی را به دستگاه های نظارتی به منظور برخورد جدی با متخلفان اطلاع رسانی کنند.
عسکری ادامه داد: فرمانداری های استان سمنان در کمترین زمان ممکن برای راه اندازی اتاقک های نظارت بر واحدهای صنفی در میدان های پرتردد شهرها اقدام کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با بیان اینکه باید وضعیت قیمت تمام اجناس در بازار لحظه ای رصد شود و با تشدید نظارت ها جلوی برخی گران فروشی ها گرفته می شود، اضافه کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان نظارت دقیق تری نسبت به تخلفات واحدهای صنفی و تولیدی داشته باشد و درصورت مشاهده هر گونه تخلف در کمترین زمان ممکن، با تشکیل پرونده، پیگیری قانونی شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: بعضی از دستگاه های خدمات رسان نباید به بهانه افزایش قیمت برخی قطعات وسایل نقلیه به افزایش قیمت کالاها در بازار دامن بزنند.
به گزارش ایرنا، در این نشست بر تشدید کنترل و نظارت های بازرسان بر بازار تاکید و در زمینه درج قیمت ها نظارت و برخورد با متخلفان تدابیری اتخاذ شد.
بیش از 50 هزار واحد صنفی در استان سمنان فعالیت می کنند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.