سهیل مساعدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از روز پنجشنبه اول تا پنجم فروردین 98با عبور متوالی امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی، ناپایداری های جوی در استان افزایش و آسمان به تناوب ابری و بارانی می شود.
وی بیان کرد: براین اساس روزهای پنج شنبه و جمعه ضمن افزایش پوشش ابر، در برخی ساعت ها بارش خفیف و پراکنده باران همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.
مساعدی اضافه کرد: روز یکشنبه تا اوایل روز دوشنبه هفته آینده نیز با تقویت و تشدید ناپایداری ها، پیش بینی می شود بارندگی ها درغالب نقاط استان تقویت و به صورت رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد ادامه یابد.
وی گفت: طی این مدت و درهنگام ناپایداری و وزش باد دریا نیز به تناوب متلاطم خواهد بود.
مساعدی یادآور شد: همچنین براساس بررسی نقشه های هواشناسی از امروز 28اسفند به سبب وزش باد شمال غربی سواحل جنوبی استان مواج و متلاطم و از فردا بتدریج دریا آرام می شود.
وی افزود: از امروز آسمان غالبا صاف در سواحل جنوبی همراه با وزش باد و گاهی غبار محلی و از ظهر فردا همراه با افزایش ابر است.
مساعدی گفت: جهت وزش باد شمال غربی تا غربی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت و روی دریا و سواحل جنوبی از امروز تا 46 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی 30 گاهی تا 120 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 90 تا 180 و از فردا 60 تا 120 سانتی متر است.
مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر جزر اول دریا 02:02، مد اول دریا 08:26، جزر دوم دریا ساعت 13:19و مد دوم ساعت 19:42 است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.