پیام مساعدی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با ورود این سامانه علاوه بر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در روز یکشنبه همه نقاط استان را فرا می گیرد و شدت بارش ها در مناطق مرتفع و جنوبی استان بیشتر است.
وی بیان کرد: با این شرایط نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و جاده های استان در روز یکشنبه هشدار داده می شود.
مساعدی اظهار داشت: در برخی ساعت های روز یکشنبه نسبت به وقوع توفان تندری، رعد و برق های شدید و ریزش تگرگ هشدار داده می شود.
وی گفت: همچنین دراین روز نسبت به وزش باد شدید و گاهی توفان با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت و در پی آن دریای مواج ومتلاطم هشدار داده می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبارمحلی و از اواخر وقت بتدریج با افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران، از فردا وزش باد شدید، رگبار باران، رعدوبرق و در برخی نقاط همراه با ریزش تگرگ پیش بینی می شود.
مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 28 کیلومتر در ساعت و از امشب بتدریج 16 تا 42 کیلومتر در ساعت و فردا در ساعت هایی بیش از 60 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی اظهارداشت: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتی متر و ازامشب بتدریج 60 تا 120سانتی متر و از فردا 90 تا 180 گاهی تا 240 سانتی متر پیش بینی شده است.
مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر مد اول دریا 05:33، جزر اول 07:46، مد دوم دریا 15:46 و جزر دوم 23:50 خواهد بود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.