پیام مساعدی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت خلیج فارس و بویژه در محدوه سواحل شمالی و مرکزی استان ( از بندر دیلم تا مطاف) مواج و متلاطم پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که امروز و فردا با نفوذ امواج ناپایدار به جو استان ، ناپایداری های جوی افزایش می یابد.
مساعدی ادامه داد: با این شرایط طی امشب و روز جمعه وقوع رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش تندباد در برخی نقاط استان ( غالبا نقاط شمالی و مرکزی) پیش بینی می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و طی امشب و فردا در برخی نقاط ( نقاط شمالی و مرکزی استان) بارش پراکنده گاهی رگبار پراگنده باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی شده است.
وی افزود: برای این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 32 کیلومتر و بر روی دریا و سواحل شمالی و مرکزی استان تا 48 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.
مساعدی اضافه کرد: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در خلیج فارس در سواحل شمالی و مرکزی 90 تا 180 و گاهی تا 210 ساتیمتر پیش بینی شده است.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 06:57، مد دریا ساعت 13:49 و جزر دوم ساعت 18:05 خواهد بود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.