به گزارش ایرنا، عبدالرسول رنجبر روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این مجموع سهمیه حج تمتع سال آینده استان بوشهر 55 درصد به آقایان و 45 درصد به بانوان اختصاص دارد.
وی اضافه کرد: مشتاقان دیار وحی استان بوشهر در سال آینده مدینه بعد هستند و اعزام‌ آنها از دهه سوم تیر ماه 98 به مکه انجام می شود.
رنجبر ادامه داد: مشتاقان بوشهری زیارت خانه خدا از این استان در قالب 6 کاروان شامل 2 کاروان 135 نفره برای شهرستان بوشهر و جزیره خارگ، یک کاروان 160نفره برای شهرستان‌های تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، جم و عسلویه، یک کاروان 85 نفره برای شهرستان‌های گناوه و دیلم، یک کاروان 160نفره برای شهرستان دشتستان و یک کاروان 135 نفره برای خواهران و برادران اهل تسنن استان به دیار وحی اعزام خواهند شد.
وی اظهار داشت: نام ‌نویسی از همه دارندگان قبض های ودیعه گذاری تا پایان بهمن 1385 همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز آغاز شده است.
رنجبر گفت: این افراد با ورود به سامانه ' www.hajnews.ir'، با تکمیل اطلاعات و گرفتن کد رهگیری نسبت به ثبت نام در کاروان مورد نظر اقدام کنند.
مدیر حج و زیارت استان بوشهر اضافه کرد: ودیعه ‌گذاران پس از ثبت نام 72 ساعت فرصت دارند تا به کاروان مورد نظر مراجعه و نسبت به تحویل مدارک و پرداخت قسط اول که 150 میلیون ریال است، اقدام کنند.
وی ادامه داد: درصورتی که ظرفیت کاروان‌ها تا 20 اسفند تکمیل نشود، فراخوان جدیدی داده می ‌شود تا کسانی که تا 15اسفند 85 نام‌ نویسی و ودیعه ‌گذاری کرده اند، به نام ‌نویسی کنند.
مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: هم اکنون یک میلیون و 200هزار نفر در کشور در نوبت اعزام به حج تمتع هستند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.