به گزارش ایرنا، مدیر آموزش وپرورش گناوه در آیین تجلیل از طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت به مناسبت هفته امور تربیتی گفت: برای نخستین بار یک بانو به عنوان معاون مدیریت آموزش و پرورش گناوه منصوب می‌شود که امیدواریم با درایت و کارآیی بالای خود زمینه ای فراهم کند که دیگر بانوان این دیار نیز بتوانند در پست‌های مدیریتی ارایه خدمت کنند.
اسکندر احمدی افزود: تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی در هشتم اسفند ماه 1359 توسط شهیدان رجایی و باهنر به منظور ترویج تربیت اسلامی، انقلابی و مفاهیم دینی تشکیل شد و در تلاش هستیم که در راستای این هدف مهم قدم های موثری برداریم.
وی بیان کرد: پرداختن به امور تعلیم و تربیت ظریف و حساس است که مجموعه آموزش و پرورش عهده دار آن و با مشارکت همه ارکان با همدلی و اتحاد در قالب یک مجموعه هماهنگ انجام وظیفه می کند.
مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: فضای مجازی را نمی توان از زندگی دانش آموزان حذف کرد بلکه می توانیم استفاده مفید و درست از آن را با همکاری خانواده ها به آنان آموزش دهیم.
وی با تقدیر از تلاش و زحمات دوران تصدی محمد لیراوی معاونت سابق پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه از ایشان خواست در دوران بازنشستگی با مشاوره‌های خود به آموزش و پرورش کمک کند.
در این آیین از 110 معاون پرورشی، مشاور، معلم تربیت بدنی و بهداشت آموزش وپرورش گناوه تجلیل به عمل آمد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با جمعیت 103 هزارنفر دارای 18 هزار دانش آموز است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.