معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه به منظور توانمندسازی بانوان با محوریت کارآفرینی برای دومین بار برگزار که به امر اشتغال آنان نیز کمک می شود.
محمد مظفری افزود: در جشنواره امسال برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که در شهرهای گناوه و ریگ و روستاها در دست اجراست و تا پایان اسفندماه ادامه دارد.
وی اظهارداشت: کارگاه های آموزشی، برنامه های فرهنگی، هنری، تجلیل از بانوان نخبه، بازی های بومی محلی، همایش خانواده شاد و برگزاری جشنواره غذاهای ایرانی و محلی، نمایشگاه مد و لباس از عمده این برنامه هاست.
معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز در نیمه دوم اسفند و در ادامه روند جشنواره مادرانه برنامه شب های فرهنگ گناوه پیش بینی شده که در آن ضمن تجلیل از نخبگان برنامه های فرهنگی متنوع و شاد با محوریت فرهنگ بومی منطقه در نظر گرفته شده است.
در این آیین برنامه های مختلفی نظیر شعرخوانی، مداحی و مولودی خوانی و جشنواره غذایی با مشارکت بانوان برگزار و در پایان از پنج بانوی خادم در مساجد و حسینیه ها و تکایای گناوه تجلیل شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.