به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار این شهرستان افزود: هرگونه تصمیم درباره توزیع اقلام مورد نیاز باید از طریق خبرگزاری‌ها و فضای مجازی بموقع به اطلاع مردم رسانده شود.
وی گفت: عاملان توزیع اقلام موردنیاز مردم باید مشخص و بر تعداد آنان افزوده شود تا صف های طولانی ایجاد نشود.
فرماندار گناوه با بیان اینکه اشباع و تامین شدن بازار از اقلام مورد نیاز مردم در شب عید باهدف جلوگیری از افزایش قیمت ها مدنظر قرار دارد، افزود: در این ارتباط نظارت مستمر بر قیمت ها و برپایی نمایشگاه های بهاره نقشی مهم ایفا می کند.
وی بیان کرد: اداره صنعت و معدن و تجارت و کارگروه تنظیم بازار در برپایی هر چه بیشتر نمایشگاه‌های بهاره با نظارت بر نحوه توزیع اقلام وقیمت فروش آنها اقدام و کیفیت اجناس نیز مد نظر قرار گیرد.
وی گفت: مردم همکاری لازم با ناظران و کارگروه تنظیم بازار برای نظارت کامل‌تر و جامع‌تر داشته باشند.
فرماندار گناوه اظهارداشت: نظارت بر مرغداری‌هایی که با ارز دولتی کار می‌کنند بجد پیگیری و بازدید از انبارها صورت گیرد و به مردم اطلاع رسانی شود.
وی گفت: همچنین با توجه به نزدیکی ایام عید و حضور گردشگران در شهرستان لازم است که نظارت جدی بر کار رستوران ها صورت گیرد.
پاک نژاد افزود: بهره مندی مستمندان و نیازمندان از توزیع اقلام و کالاهای دولتی در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه بهزیستی و کمیته امداد همکاری و برنامه ریزی کنند.
وی بیان کرد: با توجه به دارابودن چندین فروشگاه بزرگ زنجیره ای در شهرستات باید با قراردادن اقلام مورد نیاز در اختیار آنها شود استفاده بیشتری با و نظارت مستمر بر نحوه فعالیت‌های آنها صورت گیرد.
فرماندارگناوه گفت: افرادی که خودسرانه و بدون مجوز تنظیم بازار ، کالاها را به عنوان تعاونی توزیع می کنند لازم است نظارت و بازدید کاملی بر کار آنها صورت گیرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.