به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: مسئولان با تکیه بر توان داخلی، نیروی جوانان متعهد انقلابی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در بخش اقتصاد مقاومتی باید در مقابل توطئه های استکبار ایستادگی و برای برطرف کردن مشکلات مردم گام بردارند.
وی بیان کرد: تنها با تکیه و اعتماد به توان داخلی، جوانان انقلابی، نیروهای مسلح و برنامه ریزی دقیق و دانش بنیان می توان انقلاب اسلامی را در گام دوم پیش برد و به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) رساند.
امام جمعه بوشهر گفت: دشمن امروز در فکر به زمین زدن انقلاب و مردم را تحت فشار قرار دادن است این درحالی است که مردم ایران با هدایت های رهبر معظم انقلاب، هوشمندی و بصیرت ایستادگی می کنند و مشت محکمی به دهان آنها می کوبند.
وی ادامه داد: ساماندهی وضعیت اقتصادی مملکت نیازمند برنامه ریزی، مدیریت علمی، جهادی، نظارت دقیق و مقابله با سوداگران و سودجویان است.
صفایی بوشهری گفت: گرانی اقلام اساسی مورد نیاز مردم توجیه پذیر نیست و مسئولان باید در راستای خدمت به مردم در این رابطه چاره اندیشی کنند.
وی یادآور شد: مسئولان اقتصادی مملکت باید به فکر مردم باشند و نباید سفره های این ملت به دلیل برخی سوء مدیریت ها دچار آسیب شود.
امام جمعه بوشهر گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند امروز نوبت مسئولان است که نسبت به حل مشکلات اقتصادی جامعه گام بردارند و اجازه ندهند مردم در زحمت باشند.
وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: به جای برگزاری بسیاری از همایش ها، کنفرانس ها و سمینارها به فکر مسائل و مشکلات اقتصادی مردم باشید.
صفایی بوشهری افزود: آمریکا با بدعهدی خود علاوه بر اینکه از برجام خارج شد شرایط بدتری را نیز برای کشور به وجود آورد و تلاش می کند در فضای نرم و با مذاکره به اهداف خود که همان سلطه گری و چپاولگری است دست یابد.
وی ولادت حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت و افزود: حضرت زهرا (س) نماد ایمان، تقوار، اخلاق، ولایتمداری، ایثار ، جهاد و واسطه فیض استمرار نبوت و بقای ولایت است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.