به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری روز سه شنبه در آیین افتتاح چمن مصنوعی ورزشی روستای کنارکوه این شهرستان افزود: دولت های مختلف انقلاب خدمات زیاد و بسیار خوبی در عرصه های مختلف به منظور رفاه، آسایش و آرامش و امنیت مردم ارایه داده اند و باید شکرگزار انقلاب و نظام باشیم.
وی اظهارداشت: امروز انقلاب شکوهمند اسلامی بعداز چهل سال از عمر بابرکت خود به رشد و تکامل رسیده و دشمنان از شکست نظام ناامید و دوستداران انقلاب در سراسر جهان خوشحال و خرسند هستند.
امام جمعه دیلم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول دوران انقلاب به رغم محدودیت های زیاد ازجمله جنگ تحمیلی و تحریم و تهدیدها در برهه کنونی با راه اندازی جنگ اقتصادی و رسانه ای همچون گذشته ثابت قدم و با اقتدار تمام به راه و مسیر خود ادامه می دهند.
وی بیان کرد: هدف دشمن از تحریم و تهدیدها و جنایات اخیر در سیستان و بلوچستان ایجاد ناامیدی، اختلاف بین مردم و مسئولان و ناکارآمدی نظام دینی به رخ مردم دولت و رهبر است اما بدانند که نتیجه ای جز خواری و شکست نصیبشان نمی شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: احداث چمن مصنوعی در روستاها یکی از اهداف و برنامه های دولت در زمینه توسعه این مناطق باهدف ایجاد شور و نشاط، سلامتی و تشویق جوانان به امر ورزش است.
محمدباقر گله گیر افزود: تاکنون هفت چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان احداث، بهره برداری و تقدیم مردم شده است.
وی گفت: طرح چمن مصنوعی ورزشی روستای کنارکوه در زمینی به مساحت 3800 مترمربع و با اعتبار چهار میلیارد ریال با مشارکت بینادمسکن، شورا و دهیاری این روستا به بهره برداری می رسد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6043/6164/7215
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.