به گزارش ایرنا، کیوان هاشم زاده روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: برخی از این حفاری ها فاقد مجوز بوده که نیاز است در این زمینه تدبیری اساسی اندیشیده شود.
وی یادآور شد: خیابان های شهر بوشهر نباید آماج حفاری های بی مورد قرار گیرد و در این ارتباط از تمامی راه های قانونی شورا برای ممانعت از این حفاری ها استفاده شود.
هاشم زاده بیان کرد: برخی از دستگاه های اداری با وجود دریافت مجور حفاری، اقدام لازم در زمینه ایمنی حوزه حفاری انجام نمی شود که این رویکرد برای شهروندان خطراتی ایجاد کرده است.
وی اظهارداشت: در پروژه های جدید شهر بوشهر که نیازمند حفاری است به شرکت های آب و فاضلاب، برق و مخابرات اجاز داده نمی شود مگر اینکه علاوه بر مجوزهای قانونی، اسکن منطقه حفاری انجام و در کنار نصب تابلو روزشمار، شیفت کار شب نیز تا ساعت 12 شب تداوم داشته باشد.
عضو شورای شهر بوشهر یادآور شد: روکش خیابان ها و معابری که دچار حفاری شده با کیفیت خوبی انجام نمی شود که این مهم علاوه بر ایجاد نارضایتی برای مردم مشکلاتی نیز پس از هر بارندگی به همراه دارد.
هاشم زاده بیان کرد: از دستگاه های اجرایی که با درنظر گرفتن الزامات گفته شده و پس ازگرفتن مجوزهای قانونی اقدام به حفاری می کنند انتظار داریم خیابان های اصلی را مسدود نکنند و با تقسیم قطعات سعی کنند که به شکل قطعه بندی حفاری ها را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
وی ادامه داد: برخی ازدستگاه های اداری پس از هر حفاری اقدام به آسفالت مکان های حفاری شده می کنند که به بدترین شکل ممکن انجام می شود که از این دستگاه ها انتظار است به کیفیت بخشی در ترمیم آسفالت های توجه ویژه کنند.
هاشم زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شهرداری دارای مشکلات مالی فراوانی است که ناشی از کاهش درآمدهای ساخت و ساز و ارزش افزوده است.
وی بیان کرد: برنامه های روز بوشهر به بهترین شکل و با کمترین هزینه اجرا شود که پیشنهاد می شود به جای یک هفته برنامه های فاخر و در خور نام بوشهر و مردم با فرهنگ آن در سه روز انجام شود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.