به گزارش ایرنا، فرماندار تنگستان عصر یکشنبه در آئین افتتاح پروژه کنترل سیلاب حوزه تنگ مخدان خائیز گفت: با توجه به بحران کم آبی اجرای این پروژه ها در بهبود سفره های زیر زمینی و رفع مشکلات کشاورزان منطقه حائز اهمیت است.
عبدالحسن رفیعی پور افزود: پروژه کنترل سیلاب تنگ مخدان خائیز با حجم 2هزار و 700 مترمکعب سنگ و ملات با ظرفیت 160 هزار مترمکعب و حجم آبگیری به مساحت 170 متر مربع با پنج میلیارد ریال اعتبار برای کنترل سیلاب های تنگ مخدان ساخته شده است.
فرماندار تنگستان درخصوص افتتاح یک حلقه چاه آبیاری نخیلات اهرم گفت: با توجه به مشکلات آب کشاورزی شهرستان تنگستان این چاه به طول 50 متر با سه میلیارد و 730 میلیون ریال حفر شده است.
وی ادامه داد: چاه آبیاری نخیلات اهرم دارای 2 تونل آب گیر در شمال و جنوب است و برای انتقال آب به کانال آبیاری از 100 متر لوله استفاده شده و 40 هزار اصل نخل مجاز شهرستان را آبیاری می کند.
رفیعی پور گفت: در قالب پروژه آسفالت کوچه و معابر شهر اهرم 35 هزار مترمربع از کوچه ها و معابر این شهر با 9 میلیارد ریال اعتبار آسفالت شده است.
فرماندار تنگستان درآئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 33 پروژه برق رسانی و بهینه سازی شبکه های برق این شهرستان گفت: در قالب این طرح ها توسعه وبازسازی شبکه برق شهرستان به طول هزار و 200 متر و نصب سه ترانس برق با 25میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
وی یادآور شد: همچنین عملیات اجرایی بازسازی و توسعه شبکه برق شهرستان تنگستان با نصب 13 ترانس برق، 20 کیلیومتر توسعه و بازسازی شبکه با 40 میلیارد ریال انجام می شود.
6047/6043
همچنین نماز خانه بهشت اکبر شهرستان که در مساحت 600 متر مربع با اعتبار 400 میلیون تومان توسط شهرداری اهرم افتتاح شد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.