به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین مایلی عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری و آیین معارفه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و بخشداران لوه و مرکزی این شهرستان، افزود: این بازارچه در زمین سه هزار متر مربعی که شهرداری و شورای شهر گالیکش اهدا کرده اند، احداث می شود.
وی بدون اشاره به کل اعتبار مورد نیاز احداث این بازارچه کارآفرینی، اضافه کرد: برای مرحله نخست این طرح مبلغ پنج میلیارد ریال از منابع ملی و استانی تامین شده است.
مایلی همچنین از مسئولان این شهرستان درخواست کرد تا ضمن رعایت صرفه جویی در هزینه های اداری، نسبت به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمانی در مسیر جاده سلامت واقع در جاده فارسیان - میرزاپانگ و نیز جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حوزه روستایی تلاش بیشتری نمایند.
به گزارش ایرنا، در این جلسه که حمیدرضا چوبداری معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت و مسئولان ادارات و نهادهای گالیکش حضور داشتند، سه مدیر جدید این شهرستان معارفه شدند.
بر اساس احکام صادره ازسوی استاندار گلستان، 'غلامرضا قاضوی' به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گالیکش، 'اسماعیل طوسی' بخشدار مرکزی و 'علی اکبر اعتمادی فر' بخشدار بخش لووه این شهرستان معرفی شدند.
همچنین در این جلسه از مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش و روسای دادگستری و بانک کشاورزی این شهرستان به دلیل رعایت مدیریت مصرف برق با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
/7841/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.