به گزارش ایرنا، بهرام رضائیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این شرایط به جز جذب حامی راهی برای درآمد زایی نیست اما حامی به عنوان یک بنگاه اقتصادی در گام نخست شرایط خود را می‌بیند و در صورت داشتن شرایط مناسب به پارس جنوبی کمک می کند.
وی بیان کرد: با توجه به قانونی که درباره تیم های نفتی فوتبال وجود دارد دولت نمی تواند به تیم پارس جنوبی جم کمک مالی داشته باشد در همین راستا از شرکت‌های خصوصی انتظار حمایت داریم.
رضائیان تاکید کرد: برای حمایت از تیم فوتبال پارس جنوبی جم باید از ظرفیت‌های موجود در منطقه استفاده شود.
وی یادآور شد: شرکت‌هایی تا کنون به تیم کمک داشتند که قدردان حمایت آنها هستیم زیرا این کمک‌ها به محیط پیرامونی و شهرک‌ های مستقر در منطقه هم می ‌رسد.
رضائیان یادآور شد: در زمان حاضر 407 نفر در تیم‌های پایه فعالیت می ‌کنند که این اشتغالزایی خوبی برای باشگاه به حساب می آید.
وی در واکنش به خبر جدا شدن تارتار از سمت سرمربی گری تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: لغو پرواز بازیکنان این تیم به تهران باعث ناراحتی سرمربی و سرپرست تیم شد ولی آنها همچنان در کنار تیم هستند.
رضائیان ادامه داد: تیم پارس جنوبی جم یک تیم بی‌حاشیه است که با بهره گیری از بازیکنان خوب، باکیفیت و کادرفنی بادانش تاکنون نتیجه های خوبی در لیگ برتر کسب کرده است.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم اکنون با 20 امتیاز در رده ششم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و در هفته هفدهم رقابت ها 23 بهمن به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.