به گزارش ایرنا، نصرالله شفیعی روز یکشنبه در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: انقلاب اسلامی ایران قبل از اینکه بعد اقتصادی یا ابعاد دیگری داشته باشد انقلابی فرهنگی بود و این فرهنگی بودن انقلاب باید پایدار بماند.
وی بیان کرد: چنانچه انقلاب به تمامی هدف های غیرفرهنگی خود حتی در حوزه اقتصاد و رفاه اقتصادی بطور کامل دست پیدا کند ولی در حوزه فرهنگ دستاوردی نداشته باشد باید گفت که به هدف های خود در انقلاب 57 دست پیدا نکردیم.
شفیعی ادامه داد: در سطح کشور شورای عالی انقلاب فرهنگی و در رده استانی شورای فرهنگ عمومی استان در راستای این موضوع باید تلاش کند فرهنگ انقلابی، اسلامی و خدا محوری در جامعه محقق شود.
وی افزود: در سایر شعبه های فرهنگ از جمله ادبیات، شعر و هنر نیز باید چنین گام هایی برداشته شود چرا که اگر فرهنگ خدامحوری در انسان ها تقویت شود آن استعدادهای خدایی که برای تکامل انسان درنظر گرفته شده محقق می شود.
شفیعی عنوان کرد: ظرفیت بالایی که شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست آیت الله صفایی بوشهری (نماینده ولی فقیه در استان بوشهر) بعنوان چهره فرهیخته ملی دارد باید به تمام و کمال از این ظرفیت برای ارتقا فرهنگ عمومی استان تلاش شود.
وی افزود: باید بتوانیم استان را از هر جهت جزو بهترین استان از لحاظ فرهنگ، کاهش آسیب اجتماعی و افزایش سرمایه های فرهنگی و معنوی شود.
شفیعی اظهار داشت: یکی از آسیب ها در حوزه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر ضرورت تغییر نوع نگاه مسئولان استانی به این شوراست.
وی ادامه داد: چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی موهبتی از سوی خداوند به ملت ایران است که برنامه های متعددی در این زمینه از سوی کارگروه های 25 گانه ستاد چلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه شده است.
شفیعیی گفت: در این راستا نزدیک به 14 هزار برنامه توسط کارگروه ها بصورت مردمی در اقصی نقاط کشور اجرا می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در این راستا در هیات ها و نهادهای مردم نهاد، مساجد، حسینیه ها و مدرسه ها برنامه های مختلفی تدارک دیده شده و یا در حال اجرا ست.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.