به گزارش ایرنا، عبادالله کامکار روز یکشنبه در نشست ستادچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تمام مدیران دستگاه های اجرایی، صاحبان صنایع و برندهای مطرح استان برای هرچه باشکوه تر جشن های انقلاب باید مشارکت فعال داشته باشند.
وی ادامه داد: جشن های امسال با توجه به تحولات روزهای گذشته و قرار گرفتن انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی باید با حساسیت بیشتری برگزار شود و مهم ترین محور این جشن ها باید مردمی بودن باشد.
معاون استاندارالبرز، از فرمانداران خواست از ظرفیت دهیاری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای معرفی دستاوردهای انقلاب به مردم استفاده کنند.
وی افزود: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و همیشه تهدیدها عیله نظام اسلامی را به فرصت تبدیل کرده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز نیز گفت: این کارگروه‌ها شامل کارگروه های فرهنگی و هنری، اقتصادی، علم و فناوری، رسانه و فضای مجازی، روستا و محرومیت‌زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل‌های مردم‌نهاد، حوزه و روحانیت، ایثار و شهادت، آموزش و پروش، امور مساجد بهداشت و درمان و دفاعی و بسیج مردمی هستند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی افزود: مسئولیت این کارگروه‌ها را به ترتیب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اقتصادی استانداری، بنیاد نخبگان، صداوسیما، کمیته امداد، ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، مدیر حوزه علمیه، علوم پزشکی و سپاه بر عهده‌ دارند.
وی، پیگیری اهداف انقلاب، احصا نقاط قوت و ضعف، تولید پیام و محتوا، برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور نخبگان و صاحب‌نظران، تبیین دستاوردهای انقلاب را ازجمله اهداف این ستاد برشمرد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.