به گزارش ایرنا، مصطفی کیانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به سرمایه گذاری رقیبان پیش بینی می شود تیم هایی مانند ژاپن و امارات از جدی ترین رقیب های ایران در این رقابت ها باشند.
وی بیان کرد: با این وجود انتظار است باز هم بتوانیم به عنوان تیم نخست آسیا راهی جام جهانی فوتبال ساحلی شویم.
کیانی ادامه داد: در این راستا نخستین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ساحلی به نحو بسیار مطلوبی در بوشهر برگزار شد.
بازیکن بوشهری عضو تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: این اردوها فرصتی است تا بازیکنان با مرور برنامه های تاکتیکی به آمادگی لازم دست یابند.
کیانی اظهار داشت: با توجه به سرمای هوا در بیشتر استانهای کشور برگزاری اردو در بوشهر و بندر عباس به روند آماده سازی تیم ملی کمک شایانی می کند.
وی گفت: مارکو اوکتاویو مربی برزیلی مانند همیشه با جدیت تمرین ها را زیر نظر دارد تا با قدرت و توان کامل راهی رقابتهای قهرمانی آسیا شویم.
کیانی در ارتباط با حضور ملی پوشان جوان بوشهری در اردوی تیم ملی ایران گفت: محمد معصومی زاده و علی میرشکاری از سرمایه های فوتبال ساحلی استان و ایران هستند که به خوبی می توانند جا پای بزرگان و نفرات با تجربه این تیم بگذارند.
وی افزود: بوشهر مهد فوتبال ساحلی است و با ظرفیت های موجود باز هم می توان به ظهور پدیده های فوتبال ساحلی در بوشهر امیدوار بود.
مرحله نخست از اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی از هشتم تا سیزدهم بهمن ماه به میزبانی زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد.
مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از 16 تا 26 اسفند ماه سال جاری در کشور تایلند برگزار می‌شود تا براساس آن سه تیم نخست قاره کهن برای حضور در جام جهانی 2019 پاراگوئه مشخص شود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.