به گزارش ایرنا، سید ضیاء هاشمی پنجشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: امروز حجم گسترده از مطالبه گری و نقادی که در جامعه رواج دارد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که فضا را آزاد و شهامت بیان را در مردم پدید آورده است.
وی با اشاره به نقش رسانه ها بیان کرد: رسانه ها نقدها و مطالبات را مطرح می کنند که این مهم موجب آگاه سازی و شفاف سازی می شود.
هاشمی ادامه داد: تنوع رسانه ها درکلان و دراز مدت برکات زیادی برای کشور دارد ضمن اینکه آسیب شناسی هم باید انجام شود زیرا از تکثر و تنوع ایجاد شده برخی جاها بخوبی استفاده نمی شود.
وی اظهارداشت: مچ گیری رسالت رسانه نیست، اگرچه مرز تشخیص آن با نقد سازنده ظریف و سخت است
مدیرعامل ایرنا گفت: البته در افکار عمومی و مردم نقد و مطالبه وجود دارد ولی برخی از سیاسیون و دست اندرکاران که کار خود را خوب انجام نمی دهند، سعی در فرافکنی و فرار به جلو دارند و این رویه به آفت رایجی تبدیل شده است.
وی بیان کرد: در چله انقلاب باید مبنای ما وحدت، همدلی توجه به مطالبات مردم و مطالب دیگر گروه های جامعه حتی مخالفان سیاسی به عنوان خواهران و برادراتن دینی باشد.
هاشمی ادامه داد: در استان بوشهر اینکه جایگاه روحانیت، حلقه وحدت و همدلی همه گروه ها و سلایق باشد موجب خوشحالی و امیدواری است.
مدیرعامل ایرنا افزود: هرچه که باعث تکدر، تقابل و تعارض شود پشتوانه انقلاب را از نظر ذهنی، فکری، عینی و واقعی تضعیف می کند.
هاشمی گفت: در این شرایط باید برخی سیاه نمایی ها به گفت و گوی انتقادی تبدیل شود تا آسیب های داخلی که چه بسا موثرتر از تخریب های خارجی است، کاهش یابد.
وی اظهار داشت: ظرفیت های فرهنگی، دینی و ملی در کشور که انقلاب را پیروز و دفاع مقدس را اداره کرد، سرمایه ای بزرگ و ارزشمند است که باید قدر آن را شناخت.
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به منظور دیداری سه روزه سه شنبه شب وارد استان بوشهر شد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، حضور در نشست های شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی ها و شورای اداری، سخنرانی در جمع رئیسان دانشگاه های استان بوشهر، افتتاح سالن کنفرانس شهدای ایرنا و بازدید از مراکز فرهنگی بوشهر از جمله برنامه های مدیرعامل ایرنا در سفر به این استان بود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.