به گزارش ایرنا، فرزاد رستمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکهزار و 100 واحد مسکونی باقی مانده تا پایان امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می ‌شود.
وی بیان کرد: بجز طرح‌های 340 واحدی تعاونی برازجان و 36 واحدی تعاونی جوانان دشتی، مابقی مسکن مهر استان بوشهر که بیشتر خود مالکی هستند تا نیمه اول سال 1398 تکمیل می‌ شوند.
رستمی با اشاره به اجرای طرح بازآفرینی شهری در مناطق کم برخوردار گفت: برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در مناطق کم برخوردار 400 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد 9 درصد تخصیص می‌ یابد و آب و برق آنها نیز خارج از نوبت وصل می ‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: در این محله ها عوارض صدور پروانه 50 درصد تخفیف دارد و در برخی نقاط این تخفیف به 100درصد هم می‌ رسد.
وی گفت: سهمیه استان بوشهر از این طرح یکهزار و 545 واحد است که براساس تفاهم نامه امضا شده با بنیاد مسکن بناست به اقشار کم درآمد و محروم زمین‌هایی به صورت رایگان اختصاص یابد و تسهیلاتی به آنها ارائه شود تا صاحب مسکن شوند.
رستمی بیان کرد: 2 طرح فاقد متقاضی مسکن مهر هم در برازجان وجود دارد که طبق تفاهم نامه امضا شده با کمیته امداد در اختیار مددجویان این نهاد قرار می‌ گیرد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.