به گزارش ایرنا، اسماعیل کاظمی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در استان بوشهر افزود: این نمایشگاه با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی استان 12 تا 22 بهمن ماه در مدرسه سعادت شهر بوشهر برپا می‌شود.
وی بیان کرد: دراین نمایشگاه دستگاه‌های اجرایی استان عملکرد خود را در قالب پاورپوینت، کلیپ، اینفوگرافی، تبلیغات محیطی و بصری و عکس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.
کاظمی یادآورشد: این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با دستاوردهای انقلاب پیش بینی شده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهرگفت:همچنین نمایشگاههای تخصصی دیگری نیز توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار قرار دارد.
کاظمی افزود: همزمان با این نمایشگاه در تمام شهرستان‌های استان نیز با تاکید استاندار نمایشگاه دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود.
وی گفت: برنامه‌های فرهنگی در راستای نشاط اجتماعی هرشب به جز ایام فاطمیه در محل نمایشگاه و همچنین در سالن شهید باهنر در مجاورت نمایشگاه توسط دستگاه‌های مختلف برگزار می‌ شود.
کاظمی افزود: انجام مسابقه های فرهنگی همراه با اهدای جوایز نیز از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر اظهارداشت: یک غرفه تخصصی نیز برای اهالی رسانه به منظور مصاحبه با مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان بوشهر پیش بینی شده است.
وی تاکید کرد: نظام اسلامی در 40 سال گذشته خدمات ارزشمندی برای مردم ارائه کرده که آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با این خدمات امری ضروری است.
کاظمی افزود: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه‌های مختلف در چهل ساله اخیر بر کسی پوشیده نیست و اطلاع رسانی این حجم از خدمات به مردم مورد تاکید قرار دارد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.