به گزارش ایرنا، حمیده سراجی روز سه شنبه در نشست با رئیس اداره بهزیستی این شهرستان افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان در اجرای سیاست‌های سازمانی نقش بسزایی در آموزش و ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به اقشار آسیب‌پذیر و جامعه هدف بهزیستی، از جمله معتادان بهبود یافته و معلولان داشته است.
وی اظهارداشت: به منظور توانمند‌سازی مددجویان و معلولان کم توان جسمی و حرکتی بهزیستی به آنان آموزش‌های مهارتی به صورت ویژه ارائه می‌شود.
سراجی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گناوه در نظر دارد با برنامه‌ریزی صحیح و آموزش مهارت‌های لازم نسبت به توانمندسازی نیروی‌های انسانی آسیب دیده و معلول برای تسهیل در ورود به بازار کار اقدام کند.
وی گفت: این مرکز آمادگی ارایه آموزش‌های مهارتی نظیر رایانه، قالی بافی، صنایع دستی و سایر حرفه‌های مهارتی به معلولان و افراد کم‌توان جسمی و حرکتی را دارد.
رئیس بهزیستی گناوه گفت: آموزش‌های مهارتی مددجویان این شهرستان در اولویت برنامه های این نهاد است و در این ارتباط تاکنون 150 مددجو توسط مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای درسال جاری آموزش دیدند.
مختار حمیدی افزود: فراگیری مهارت های فنی وحرفه ای و توانمندسازی مددجویان با همکاری و تعامل نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار برای این قشر اثرگذار دارد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.