به گزارش ایرنا، کریم خلیفه لیراوی روز پنجشنبه در پنجمین نشست شورای مدیریت منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران درمنطقه علمیاتی بهرگان افزود:وجود نیروهای متخصص و دلسوز بومی و انتخاب مدیران ستادی در بخش های مختلف باتوجه به شناخت آنها نسبت به محیط های پیرامونی می تواند نقش موثر و پررنگ تری در بالندگی و پویایی صنعت نفت بویژه در حوزه های تخصصی فراساحل ایفا کند.
وی اظهارداشت: یکی از بارزترین نمونه های تعامل و همکاری مشترک صنایع نفت و محیط های پیرامونی، ایجاد امنیت فیزیکی و روانی است که در مدت حضور صنایع مختلف نفت در بخش امام حسن به عنوان میزبانی با سخاوت آن را به اثبات رسانده اند.
بخشدار امام حسن گفت: امیدواریم با حضور متولیان و مسئولان منطقه نفتی بهرگان شاهد پویایی و رونق هر چه بیشتر اقتصاد کشور بویژه در این بخش باشیم.
وی از تعامل و همکاری های رئیس منطقه نفتی فلات قاره بهرگان با مردم و مجموعه دولت در بخش امام حسن تقدیر کرد.
در پایان این نشست بخشدار امام حسن بپاس تعامل و ارتباط متقابل و سازنده قانعی رئیس منطقه نفتی بهرگان با مردم لوح سپاس اهدا کرد.
منطقه نفتی بهرگان در جنوب غربی ایران و درشمال استان بوشهر و در جوار امام حسن دیلم واقع که این ناحیه شامل تاسیسات و میدانهای نفتی هندیجان . بهرگانسر و نوروز است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.