غلامعلی عرب زاده روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: باتوجه به اینکه بخشی از مردم به دلیل مشکلات مالی امکان لوله کشی گاز ندارند، برای گرم نگه داشتن محیط زندگی درفصل سرما نیاز به نفت سفید دارند که از آن بی بهره هستند.
وی اظهارداشت: اگرچه دولت هزینه های زیادی صرف گازکشی شهرها و روستاها کرده است اما در زمان حاضر شماری از خانوارهای کم درآمد این منطقه امکان استفاده از این امکان را ندارند و در فصل سرما با مشکلات زیادی روبرو هستند که این امر زیبنده و درخورشان آنان نیست.
عرب زاده یادآورشد: با شرایط پیش بینی شده برای دریافت نفت سفید از طریق سامانه تجارت آسان مردم گرفتار بوروکراسی اداری و پرداخت هزینه اضافی هستند.
وی بیان کرد: سرپرستان خانوار برای دریافت نفت سفید باید کدپستی ارائه کنند، 120 هزار ریال برای ثبت نام در سایت تجارت آسان و 40 هزار ریال به کافی نت ها پرداخت کنند که این روند باعث نارضایتی و گله مندی آنان شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر ریگ اظهارداشت: به منظور حل مشکلات بوجود آمده پیگیری های مستمری توسط نمایندگان آنان در شورای اسلامی شهر انجام شده که نتیجه بخش نبوده و بتازگی نامه ای به وزیر نفت ارسال شده است.
عرب زاده گفت: نمایندگان عضو شورا آمادگی دارند در صورت نیاز خانوارهایی که متقاضی نفت هستند برای دریافت حواله نفت به شرکت پخش فرآورده های نفتی معرفی کنند.
بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.