به گزارش ایرنا، عبدالمحمد خواجه ئیان روز پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های بخش ارم افزود: برهمین اساس تلاش می شود با مستقرکردن تجهیزات پزشکی و درمانی و تامین نیروی انسانی شاخص های بهداشتی در مناطق کم برخوردار و دوردست فراهم شود.
وی اظهار داشت: با مستقر شدن بیمارستان خیریه نورآوران سلامت، خدمات درمانی خوبی به مردم مناطق بخش ارم و بوشکان ارائه می ‌شود و همکاری مسئولان این بخش باعث می ‌شود تا خدمات ‌دهی به صورت مطلوب به مردم این مناطق ارائه شود.
خواجه ئیان گفت: همکاری بخشدار و مسئولان بخش ارم با دانشگاه علوم پزشکی در توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی تأثیرگذار است و ماندگاری پزشکان خانواده در این مناطق را به دنبال دارد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: مراکز و خانه‌های بهداشت بخش ارم و بوشکان از لحاظ داشتن نیروی بهداشتی در وضعیت مناسبی هستند و از سال گذشته تاکنون 6 بهورز جدید در این مناطق، مشغول به کارشده‌اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از اجرای طرح تحول سلامت تاکنون 16 پروژه عمرانی در بخش‌های بهداشتی و درمانی در بخش‌های ارم و بوشکان از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر احداث که 10 پروژه به بهره ‌برداری رسیده و 6 در دست احداث است.
ایرج بیژنی افزود: همزمان با دهه مبارک فجر چهار پروژه عمرانی در شهرستان دشتستان شامل ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مرکز خدمات جامع سلامت جدید تنگ ارم، خانه بهداشت خیرک و خانه بهداشت باغ تاج افتتاح و به بهره ‌برداری می ‌رسد و عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت رود فاریاب آغاز می شود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.