به گزارش ایرنا، عطا وزیری روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: مهیار احمد خانی (دروازه بان) اسماعیل قروی و مهرداد نوری سه بازیکن یاد شده هستند.
وی یادآورشد: احمدخانی که به عنوان دروازه بان جذب تیم شده سابقه حضور در تیم های تراکتور سازی و گسترش فولاد تبریز، خیبر خرم آباد و فجر شهید سپاسی شیراز را در کارنامه دارد.
وزیری ادامه داد: اسماعیل قروی دومین بازیکن جذب شده سابقه حضور در تیم های شاهین، شموشک نوشهر و تیم ملی امید را در کارنامه دارد و مهرداد نوری نیز تجربه حضور در تیم های تراکتورسازی تبریز، ابومسلم مشهد و شهرداری بندرعباس را داراست.
سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر اظهارداشت: علی حقدوست که در نیم فصل نخست پس از انجام یک بازی به دلیل برخی مشکلات از تیم کناره گیری کرده بود بطور مجدد به این تیم بازگشته است.
وی افزود: ایرانجوان سهمیه جذب 6 بازیکن دیگر دارد که در صدد استفاده از هر 6 سهمیه است.
وزیری بیان کرد: اردوی آمادگی داخل استانی ایرانجوان نیز لغو شده و این تیم پس از تمرین های خود در بوشهر برای دیدار نهم دی ماه برابر داماش راهی گیلان می می شود.
وزیری گفت: انتظار می رود با همدلی و اتحاد مجموعه باشگاه ایراجوان بوشهر شاهد روزهای خوب این تیم و فاصله گرفتن آن از قعر جدول باشیم.
ایرانجوان بوشهر اکنون با 6 امتیاز در قعر جدول گروه الف لیگ دست دوم فوتبال کشور قرار دارد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.