به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در بازدید از اداره کل ثبت احوال استان بوشهر افزود: وجود سیستم فناوری اطلاعات با کیفیت بالا برای اداره کل ثبت احوال استان ضروری است و به منظور نوسازی و تجهیز سرورهای این اداره کل، پیمانکار مربوط این طرح معرفی و اقدامات اولیه برای اجرایی کردن کار صورت گیرد.
وی بیان کرد: اساس برنامه ریزی در بخش های مختلف، موضوع آمار و اطلاعات است و در غیر این صورت برنامه ریزی و تصمیم گیری مطلوب صورت نمی گیرد.
گراوند اضافه کرد: به دلیل اهمیت کار ثبت احوال توجه ویژه به این سازمان که زیر مجموعه وزارت کشور قرار در دستور کار گرفته است.
استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت طرح کارت ملی هوشمند گفت: با توجه به اینکه مهلت استفاده از کارت ملی طرح قدیم تا پایان امسال است باید اطلاع رسانی مطلوب در مورد ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند جدید صورت گیرد.
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: سیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله موارد مهم در این اداره کل است که نیازمند نوسازی است.
اسکندر پاسالار افزود: یکی از مهمترین طرح های دردست اجرای این اداره کل، طرح صدور کارت ملی هوشمند است که با جدیت در استان در دست اجراست.
وی افزود: با توجه به اینکه آخرین مهلت استفاده از کارت ملی طرح قدیم تا پایان سال جاری است، 28 درصد از جمعیت استان معادل 246 هزار نفر تاکنون کارت ملی هوشمند دریافت نکردند و انتظار داریم تا مهلت باقی مانده این کار را انجام دهند.
پاسالار گفت: برای سرعت بخشی در اجرای این طرح پنج ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند در استان بوشهر فعال شده که به روستاها اعزام می شوند و تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش در دست تهیه داریم که با حضور در مدارس برای صدور کارت ملی هوشمند دانش آموزان اقدام می شود.
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: این اداره کل 170 پست سازمانی دارد که 50 درصد این پست ها بلاتصدی است و در 24 نقطه استان با 13 اداره و 11 دفتر نمایندگی خدمات ثبت احوال را ارائه می دهیم.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.