به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روزسه شنبه درجلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای این شهرستان افزود: شهدا با جانفشانی از عزت و شرف کشور ما دفاع کردند و ما با ادامه راه و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب می‌توانیم پاسدار این دلاوری‌ها باشیم.
وی بر وحدت آفرینی و مردمی بودن یادواره شهدای این شهرستان تاکید کرد و اظهارداشت: پاسداری و آشنایی نسل جوان از آرمان‌ها و رشادت های شهدا از دیگر اهداف برگزاری یادواره‌ها است.
فرماندار گناوه افزود: در یادواره شهدا از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده و هر اقدامی لازم باشد باید عملیاتی و به نحو شایسته و باشکوه برگزار شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: به منظور برگزاری یادواره شهدای این شهرستان کمیته های متعدد تشکیل شده و همه تلاش خود را بکار خواهیم برد با همدلی و وفاق به نحو باشکوه انجام شود.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: در برگزاری یادواره شهدا نباید نقش دولتی به آن بدهیم و تمرکز خود را بر مردمی بودن معطوف کنیم و آرمان های آن عزیزان را به نسل جوان معرفی و بازگو کنیم.
وی گفت: یادواره شهدای این شهرستان اوایل اسفندماه امسال در مصلای جمعه برگزار و برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه اظهارداشت: باتوجه به این شهرستان افتخارمی کند هشت سردار شهید دارد انتظار می رود تندیس این عزیزان در ورودی شهر نصب شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 230 شهید و 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.