به گزارش ایرنا ، به گزارش ایرنا ، سردار بهمن کارگر در بازدید از یادمان قلاویزان اظهار داشت: تعداد زائران یادمان‌های دفاع مقدس در استان‌های خوزستان و ایلام از 15 اسفندماه 1396 تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (ایام اوج راهیان نور) در مجموع 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.
وی مجموع زائران یادمان های دوران دفاع مقدس و کاروان های راهیان نور در سال گذشته را 6 میلیون نفر از اقشار مختلف مردم عنوان کرد.
سردار کارگر با اشاره به رویکرد و علاقه نسل جوان با اوردگاه های دفاع مقدس تصریح کرد: ۷۰ درصد زائران یادمان های سال گذشته جوانان ۱۵ تا ۳۰ ساله بودند .
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین گفت: اکثر این افراد و همچنین اکثر راویان و خادمان راهیان نور از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند.
وی ،با ذکر اینکه در سال های اخیر مقصد عمده راهیان نور استان خوزستان بوده گفت: بازدید از یادمان‌های قلاویزان و شرهانی در استان ایلام مناسب و رو به افزایش است.
وی در خصوص تمهیدات لازم برای ایجاد امکانات بیشتر در منطقه قلاویزان نیز گفت: با استانداری و فرمانداری در خصوص مشکلات این منطقه یادمانی نشست هایی برگزار شده و ما هم در تکمیل این یادمان قول می دهیم تا سال آینده کارهای خوبی در این یادمان انجام شود.
سردار کارگر با بیان اینکه صراط مستقیم انقلاب شهدا هستند، افزود: راهیان نور راه رسیدن به شهدا است، راهیان نور همان‌گونه که از اسمش مشخص است منتهی به نور است و فرمانده آن نیز حضرت سید‌الشهدا (ع) هستند و ما همه وسیله هستیم.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین از یادمان سه راه جندالله (یادمان مقاومت مردمی)، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ایلام که در حال تکمیل و تجهیز شدن است، بازدید کرد.
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.