به گزارش ایرنا، علی جمادی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان تنگستان افزود: برای مقابله با برهم زنندگان نظم اقتصادی از جمله محتکران و اخلال گران نظام اقتصادی عزمی جدی داریم.
وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های دادگستری استان بوشهر طرح پیشگیری از وقوع جرم است که تلاش می شود با همکاری همه دستگاه های اجرایی این طرح با موفقیت در این استان انجام شود.
جمادی بیان کرد: طرح پیشگیری از وقوع جرم یک امر فراسازمانی و نیازمند برنامه ریزی است و نقشی مهم در کاهش آسیب های اجتماعی دارد و این مهم به صورت جدی در استان دنبال می شود.
رئیس ‌کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: تلاش می شود پرونده‌هایی که در محاکم قضایی تشکیل می‌ شود در کوتاه ‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.
وی تاکید کرد: با هرگونه بی نظمی، نا امنی و هر آنچه باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی می شود برخورد قاطع ‌شود.
رئیس‌ کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه اجرای عدالت خواسته و مطالبه بحق مردم است، اضافه کرد: سرعت و قاطعیت در اجرای احکام صادره مهم و اثر بخش است و این موضوع به صورت ویژه مورد توجه همه مسئولان قضایی است.
فرماندار تنگستان گفت: توسعه باید همراه با عدالت و حول محور قانون صورت پذیرد و در این ارتباط همکاری همه دستگاه های اجرایی ضروری است.
عبدالحسین رفیعی پور افزود: مهمترین وظیفه دستگاه قضایی پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی، بی طرفی در قضاوت ها، رعایت عدالت و تقویت اعتماد مردم بر اساس قانون اساسی است.
فرماندار تنگستان با تاکید بر وحدت، هماهنگی و همسویی در جامعه اظهار داشت: زمانی که منافع مردم به میان می آید همه اختلاف نگاه ها، سلیقه ها و خط مشی های سیاسی باید کنار گذاشته شود و با ایجاد همدلی و هم افزایی امید و نشاط را روز به روز در جامعه تقویت کرد.
رفیعی پورافزود: امروز دولت تدبیر و امید در راستای تحقق نیازها و رفع مشکلات مردم تلاش می کند.
در این آئین خدارحم گزدرازی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان تنگستان معرفی و از خدمات ابوالقاسم ریشهری تجلیل شد.
6043/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.