به گزارش ایرنا، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر روز شنبه در کارگروه تخصصی محصولات استراتژیک کشاورزی این استان گفت: این کارگروه اقتصادی با تاکید بر ارائه کارنامه چهل ساله اقتصادی استان ذیل شورای سیاست گذار ی و راهبری استان بوشهر تشکیل شده است.
سید اسماعیل موسوی افزود: ترسیم و تدوین اهداف و کارنامه انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی، تولید پیام و محتوای مورد نیاز برای رسانه‌ها، مبلغان و سخنوران و برگزاری نشست تخصصی با نخبگان و صاحب نظران در حوزه اقتصادی از جمله اهداف تشکیل این کارگروه است.
وی اظهار داشت: مسئولیت کارگروه اقتصادی استان بوشهر بر عهده معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر است و اعضای کارگروه شامل همه مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه اقتصاد است.
وی افزود: از جمله برنامه‌های این کارگروه می توان به شناسایی و معرفی واحدهای اقتصادی فعال و برتر استان، شناسایی و معرفی مدیران اقتصادی که در توسعه و سازندگی نقش آفرین بوده‌اند اشاره کرد.
موسوی ادامه داد: شناسایی و معرفی دستاوردهای مهم در بخش‌های مختلف اقتصادی استان در دوران انقلاب اسلامی از دیگر هدف های تشکیل کارگروه اقتصادی بوشهر ویژه بزرگداشت چهلمین سال انقلاب است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.