به گزارش ایرنا، باب الله فتحی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرستان ملایر افزود: بی حرمتی به خبرنگاران و اصحاب رسانه از سوی مدیران و روابط عمومی ها برای ما قابل قبول نیست.
وی با تاکید بر حمایت مدیران از مطبوعات بویژه نشریات محلی اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی برای حمایت مالی از نشریات، اشتراک های سالانه را در دستور کار خود قرار دهند.
فرماندار ویژه ملایر خواستار پرهیز از هرگونه برخوردهای توهین آمیز و گزینشی دعوت کردن خبرنگاران از سوی دستگاه های اجرایی شد و افزود: در بستر اطلاع رسانی های درست می توانیم مشکلات را حل کنیم.
فتحی خاطرنشان کرد: تلاش شبانه روزی رسانه ها را برای رفع هرگونه نقصان، کاستی و ناکارآمدی مدیران یک فرصت بدانیم و از توان و ظرفیت آنها استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید انتقاد پذیر باشند افزود: روابط عمومی ها موظف به پاسخگویی مطالبات خبرنگاران هستند و به هر طریقی باید به رسانه ها کمک کنند.
فتحی همچنین ارایه چهره واقعی و مطلوب از عملکرد دستگاه های اجرایی را از دیگر وظایف مهم روابط عمومی ها عنوان و بیان کرد: هر دستاورد و موفقیتی که به دست می آید، به طور قطع حاصل تعامل و اطلاع رسانی مطلوب است.
معاون استاندار همدان با اشاره به روند شکل گیری انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی گفت: شرایط امن و با ثبات کنونی کشور را در مقایسه با شرایط پر از آشوب و تنش منطقه باید قدر بدانیم و برای حفظ آن تلاش کنیم.
فتحی با تاکید بر اینکه از دستاوردها و ظرفیت های انقلاب و نظام باید محافظت کنیم بیان کرد: روابط عمومی ها می توانند با برقراری ارتباط متقابل بین مردم و مسئولان این شرایط را تقویت و برای حفظ دستاوردها تلاش کنند.
وی در عین حال بر لزوم ارایه خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید از سوی مدیران و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تاکید و اظهار داشت: در شرایطی که دشمن به دنبال مایوس کردن مردم و گرفتن وحدت و انسجام است، باید با بیان خدمات دولت و انقلاب مردم را امیدوار کنیم.
فتحی یادآور شد: طی 10 روز گذشته بیش از 100 هزار زائر اربعین حسینی در موکب حضرت زهرا(س) ملایر پذیرایی شد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.