به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز پنجشنبه در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای گورک سادات افزود: با انجام کارهای فرهنگی رویکرد خیران به مشارکت در بخش سلامت استان بوشهر افزایش یافته است.
وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده این دهمین خانه بهداشت شهرستان تنگستان است که نوسازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
کشمیری اضافه کرد: با نوسازی و بهسازی خانه های بهداشت استان بوشهر در زمان حاضر عمر آنها از 25 سال به 10 سال کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: بزودی مرکز جامع بهداشتی و درمانی روستایی در گورک سادات احداث می شود.
فرمدار تنگستان گفت: نگاه دولت تدبیر وامید در بخش داخلی و اجتماعی، نگاهی سلامت محور است و نشاط جامعه از مهمترین ارکان مورد توجه دولت بوده و همین امر باعث شده امروز در این بخش کارهای چشمگیر و قابل توجهی انجام شود.
عبدالحسن رفیعی پور افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از خدمات شایسته و ماندگار دولت تدبیر و امید است که رضایت مندی عموم مردم را در پی داشته است.
وی بر ضرورت سرعت بخشی در بهره برداری از فاز دوم بیمارستان اهرم، احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان و ارتقای خدمات بهداشتی درمانی مرکز جامع سلامت دلوار تاکید کرد.
رفیعی پور افزود: خانه بهداشت گورک سادات در زمینی به مساحت 2هزار و 19 متر مربع، زیر بنای 117 مترمربع و دیوار کشی 180 متر از محل اعتبارات موسسه خیریه سعادت و با 2 میلیارد و 570 میلیون ریال اعتبار احداث و مورد بهره بهرداری قرارگرفته است.
6043/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.