به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان ‌فرد روز دوشنبه در جمع ورزشکاران قهرمان پاراآسیایی استان بوشهر افزود: این استان از ظرفیت بالایی در عرصه ورزش قهرمانی برخوردار است تا جایی که بیش از 75 هزار ورزشکار آن در عرصه ورزش قهرمانی فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: 150 هزار ورزشکار استان بوشهر نیز در عرصه همگانی فعالیت دارند که توسعه ورزش های این عرصه رویکرد جدی اداره کل ورزش بوشهر است.
بهروزیان فرد یادآور د: ورزشکاران بوشهری در 52 رشته ورزشی در لیگ‌های استانی و کشوری حضور دارند.
وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 2018 اظهار داشت: در این رقابت ها 13 ورزشکار استان بوشهر حضور داشتند که موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ رنگ شدند.
بهروزیان فرد یادآور شد: پنج تن از این ورزشکاران 23 آبان ماه همراه با سایر افتخارآفرینان مسابقات پاراآسیایی با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
وی افزود: این ورزشکاران شامل فریبا زنده‌بودی قهرمان شطرنج کم بینایان و مجید باقری نایب قهرمان شطرنج کم بینایان، سید عرفان حسینی لیراوی و امیرخسروانی دارنده 2 نشان برنز دو ومیدانی و عذرا مهدوی کیا دارنده یک نشان طلا و 2 برنز دو و میدانی کم بینایان پارا آسیایی جاکارتا هستند.
بهروزیان فرد با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره ای بیان کرد: در این رقابت ها تیم ملی هشت بازیکن تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی را در اختیار داشت که این بازیکنان نقش ارزنده ای برای کسب عنوان ارزشمند قهرمانی ایفا کردند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.