به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 13 آبان در مصلای جمعه این شهر افزود: تاریخ دولت های آمریکا برگرفته از جنایت و غارت و چپاول منابع کشورها و ظلم بر مردم بوده است.
وی اظهارداشت: امروز جنایات آمریکا، اسرائیل غاصب و آل سعود برای همه ملل های آزاده جهان روشن است و نباید در برابر آنان سکوت کرد.
امام جمعه گناوه با بیان اینکه 13 آبان مصداق عینی مقابله حق علیه باطل و وجه مشترک با هم دارند، گفت: ظلم ستیزی و استکبارستیزی وجه مشترک و از پیام های این سه رخداد مهم است که از شعار هیات منا الذله امام حسین (ع) در مقابل یزیدیان اقتباس شده است.
وی بیان کرد: تبعید حضرت امام راحل به ترکیه، شهادت جمعی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام از رخدادهای 13 آبان در تقویم انقلاب ثبت و ماندگار شده است.
امام جمعه گناوه اظهارداشت: امروز تمامی دشمنان با جنگ رسانه ای و اقتصادی بدنبال تسلیم کردن ملت ایران هستند اما غافل از اینکه بعداز 40 سال استکبار جهانی این امت غیور را نشناخته است.
رکنی حسینی با تقدیر از حضور آحاد مردم این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان افزود: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی باحضور گسترده خود در این راهپیمایی یک بار دیگر ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را به رخ دشمنان به منصه ظهور گذاشتند.
راهپیمایی 13 آبان در گناوه از یادمان شهدای گمنام باحضور گسترده اقشار مختلف آغاز و تا مصلای جمعه پایان یافت.
راهپیمایان با شعار ای رهبر آزاده ، آماده ایم آماده و مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود انزجار خودرا از جنایت های خصمانه استکبار علیه نظام و انقلاب ابراز و بر پای بندی خود به ارزش های انقلاب تاکید کردند.
در پایان راهپیمایی قطعنامه ای در 80 بند قرائت که با تکبیر حاضران تائیدشد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.