به گزارش ایرنا، کریم خلیفه لیراوی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این بخش افزود: باتوجه به جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن علیه نظام اسلامی، آحاد جامعه باحضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان پاسخی محکم و کوبنده به یاوه گویی های آنان خواهند داد.
وی اظهارداشت: ملت ایران با حضورگسترده در راهپیمایی 13 آبان یک بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان می دهند و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.
بخشدار امام حسن گفت: رشادت دانش آموزان در 13آبان 57 تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب داشت که همگان وظیفه داریم به نحو مطلوب و شایسته از انقلاب حفاظت و حراست کنیم.
وی افزود: لزوم حضور مدیران و معلمان مدارس در راهپیمایی برای مدیریت و کنترل دانش آموزان لازم است.
خلیفه لیراوی گفت: راهپیمایی 13 آبان در امام حسن ساعت 9 صبح روز یکشنبه هفته آینده از محل شهدای گمنام این بندر تا گلزار شهدا و در روستای حصار نیز ساعت 8:30 برگزار می شود.
امام جمعه امام حسن دیلم گفت: 13آبان یادآور حوادث مهم در تاریخ معاصر انقلاب است که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و روز دانش آموز از جمله آنان است.
حجت الاسلام سیدمحمد موسوی افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی و دسیسه های دشمن علیه دین اسلام و انقلاب، لازم است که متولیان امر نسبت به برنامه ریزی دقیق و منسجم برای هرچه باشکوهتر شدن راهپیمایی 13آبان اهتمام ورزند.
وی اظهارداشت: باوجود توطئه های دشمن علیه نظام اسلامی و کمرنگ کردن حضور ملت ها در اربعین حسینی همگی آنان بی نتیجه ماند و راهپیمایی حماسی اربعین با صلابت هر چه تمام تر برگزار شد.
امام جمعه امام حسن گفت: برنامه های هفته بسیج مکمل حرکت انقلابی 13 آبان است که نیاز است با برنامه ریزی و برگزاری برنامه های مناسب، عظمت این نهادمقدس بیش ازپیش به نمایش گذاشته شود.
وی افزود: تفکر فرهنگ بسیجی به کشورهای اسلامی صادرشده و امسال نیز در هفته بسیج این تفکر انقلابی به نسل جدید و دیگر ممالک منتقل شود.
این نشست با دستورکار هماهنگی راهپیمایی 13 آبان و هفته بسیج در بخشداری امام حسن برگزار شد.
بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.