به گزارش ایرنا، سکینه الماسی روز سه شنبه در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه افزود: سازمان تامین اجتماعی با توجه شرایط خاص موجود در این شهرستان، باید نگاه حساس تری به این منطقه معطوف کند.
وی بیان کرد: توسعه بیمارستان عسلویه و افزایش خدمات این مرکز درمانی در کنار سایر خدماتی که سازمان تامین اجتماعی ارائه می کند کمک شایانی به توسعه و پیشرفت شهرستان عسلویه خواهد کرد.
معاون نظارت و ارزشیابی اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: توسعه بیمارستان عسلویه برای جلب رضایتمندی بیشتر بیمه شدگان و ارائه خدمت رسانی بهتر و بهینه به مردم منطقه است.
سید مجید صادقی راد افزود: تلاش مجموعه سازمان تامین اجتماعی استفاده بهینه و حداکثری از منابع سازمان و ارائه خدمات شایسته به جامعه تحت پوشش است.
وی ادامه داد: نگاه ما راهبری و هدایت منابع محدود سازمان به بهترین نحو و در مسیر برآورده کردن نیازهای واقعی بیمه شدگان سازمان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در توسعه بیمارستان عسلویه چهار تخت سی سی یو و چهار تخت آی سی یو به مجموعه این بیمارستان افزوده می شود.
یلدار دارابی افزود: توسعه بیمارستان عسلویه در اولویت برنامه های تامین اجتماعی در سال جاری 7 قرار گرفته و این مهم با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عسلویه ای در دست اجراست.
دارابی با اشاره به توجه ویژه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به شهرستان عسلویه گفت: هدف سازمان تامین اجتماعی فراهم کردن زمینه درمانی مناسب و کاهش دغدغه های مردم این منطقه است.
وی گفت: با همین رویکرد، توسعه بیمارستان عسلویه و افزایش سه هزار و 500 مترمربع به فضای درمانی موجود در دستور کار است.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.