به گزارش ایرنا، این کوهنورد در این آیین گفت: علاقه به کوه نوردی، طبیعت و محیط زیست، آشنایی با مناطق مختلف کشور و زندگی هموطنان و بازدید از حیات مختلف گیاهی و حیوانی از اهداف برنامه های خود است.
محمدحسن تاجدینی افزود: با یک برنامه ریزی فشرده در مدت سه ماه موفق به صعود به 31 قله مرتفع در 31 استان کشور شده ام.
وی اظهارداشت: اولین صعود خود را 25 خرداد 97 با قله شاهوار استان سمنان آغاز و در چهارم مهر ماه جاری با صعود به قله بیرمی استان بوشهر به پایان رساندم .
این کوهنورد گفت: میانگین 3 روز یک صعود ، رکورد محسوب می‌شود وافتخار می‌کنم اولین کوهنوردی هستم که در شهرستان گناوه و حتی استان بوشهر چنین رکوردی را ثبت کردم.
تاجدینی اظهارداشت: از مسئولان درخواست دارم در برنامه‌های آینده حمایتم کنند تا بتوانم قله‌های بلند جهان مانند هیمالیا را صعود کنم.
وی از رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه به عنوان مشوق اصلی در اجرای صعود به قله ها تقدیر کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه نیز گفت: در این شهرستان استعدادها و قابلیت های زیادی در عرصه های مختلف از جمله رشته های ورزشی وجود دارد که درصورت شکوفاشدن می‌توانند در سطح ملی و بین‌المللی معرفی و افتخارآفرینی کنند.
رحمان عمادی افزود: یکی از استعدادهای این شهرستان تاجدینی است که توانست در طول سه ماه به 31 قله کشور صعود و سیمرغ بلورین از فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی دریافت کند.
شهرستان گناوه درشمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.