به گزارش ایرنا، در این دیدار که پنجشنبه شب در استادیوم تختی شهر جم برگزار شد، تیم پارس جنوبی و سپاهان اصفهان پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
ترکیب پارس جنوبی جم: احمدگوهری، حامد نورمحمدی، محسن بنگر، میثم نقی زاده، سید امیر میربزرزگی، عماد میرجوان(دقیقه 87 فرشید پاداش)، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، سید محمد ستاری، روح الله سیف اللهی ( دقیقه 54 شهرام گودرزی) و سعید محمدی فر.
سرمربی : مهدی تارتار
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایران پوریان، سعید آقایی(دقیقه 65 حسن جعفری)، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سجاد شهباز زاده، مهرداد محمدی، کی روش استنلی و بختیار رحمانی.
سرمربی: امیرقلعه نویی
در دقیقه 2 این دیدار عماد میرجوان در محوطه شش قدم با یک چرخش و بغل پا گل اول بازی را برای پارس جنوبی به ثمر رساند.
در دقیقه 27 محمد ایران پوریان توپ برگشتی مدافعان تیم پارس جنوبی را به گل مساوی تیم سپاهان تبدیل کرد.
در دقیقه 45 نیز روح الله سیف الهی از روی نقطه پنالتی گل دوم پارس جنوبی را به ثمر رساند و در دقیقه 95 این دیدار نیز کی روش استنلی سانتر ارسالی روی دروازه پارس جنوبی را به گل دوم و مساوی تیم سپاهان تبدیل کرد.
قضاوت این دیدار را امیررضا آشور ماهانی به همراه کمک های خود احد سلطانی و روح الله شریفی بر عهده داشت.
تیم سپاهان اصفهان با این تساوی 10 امتیازی و رتبه دوم خود را در جدول حفظ کرد و تیم پارس جنوبی با کسب هشت امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد.
تیم سپاهان اصفهان در هفته هفتم بازی ها در خانه به مصاف فولاد خوزستان می رود و پارس جنوبی جم نیز میهمان تیم ماشین سازی تبریز می شود.
7212/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.