شما نیز می توانید سوژه ها، اخبار، مطالبات، تصاویر و پیام های خود را از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر برای ما ارسال کنید.

یکی از مخاطبان جماران با ارسال این عکس ها( #سخن_مخاطبان ) نوشت:

پرواز شماره 6648 هواپیمایی آتا که امروز قرار بود، ساعت 14:15 دقیقه به وقت تهران از فرودگاه امام خمینی (ره) به سمت نجف اشرف حرکت کند، به دلیل نقص فنی کنسل شد. مسافرانی که حداقل باید چهار ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور می داشتند، حضور داشتند و متاسفانه هیچ فردی جوابگوی این عزیزان نبود. در این پرواز که علاوه بر مسافران ایرانی، مسافرانی از پاکستان و عراق نیز حضور داشتند، عدم پاسخگویی مسئولان، متاسفانه باعث ذهنیت بد این مسافران خارجی نسبت به ایران شد. حتی از شرکت هواپیمایی آتا هم کسی جوابگو نبود! سالن هم اعلام می کرد، هواپیما به دلیل نقص فنی اجازه پرواز ندارد. این در حالی است که نه پرواز جایگزینی برای مسافران در نظر گرفته شد و نه کسی از این مردم بیچاره عذرخواهی کرد و همه مسافران سردرگم و مستاصل بودند که چه کنند و کجا بروند؟!

 

پرواز هواپیمایی آتا به نجف اشرف

 

شما نیز می توانید سوژه ها، اخبار، مطالبات، تصاویر و پیام های خود را از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر برای ما ارسال کنید.

 

«جماران» آمادگی دارد تا نظرات مسئولان را در این مورد منعکس کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.