تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر jamarannews@ با جماران در ارتباط باشند.

یکی از مخاطبان جماران با ارسال این پیام( #سخن_مخاطبان ) نوشت:

در یکی از روزهای اسفندماه 1398 بود که به همراه تب خفیف و خس خس سینه‌ شروع به تک سرفه هایی کردم. بعد از تماس با سامانه 4030 که توصیه به ماندن در منزل کردند با راهنمایی دوستان و انجام سی تی اسکن ریه و ارسال آن با پیک به یکی از پزشکان که معرفی شده بودم، متوجه شدم که به بیماری کووید-19 مبتلا شده ام. بعد از قطعی شدن بیماری، به دلیل شیوع گسترده این بیماری و نبود علائم حاد تنفسی، در آن ایام از من خواسته شد که به بیمارستان مراجعه نکنم و در خانه و قرنطینه بمانم و تنها در صورت حاد شدن علائم به بیمارستان بروم. گذشته از آن هیچ کدام از داروهایی که تجویز کرده بودند را نتوانستم تهیه کنم و تنها با مصرف شربت دکسترومتورفان و تئوفییت و چند جوشانده دیگر توانستم بعد از حدود بیست و اندی روز و البته نیروی جوانی، دعای اطرافیان خصوصا پدر و مادرم و لطف خداوند بر این بیماری فائق آیم و دوران سخت این بیماری را پشت سر بگذارم. متاسفانه در همین ایام همسرم هم مبتلا به این بیماری شد و حدود ده دوازده روزی هم درگیر بیماری ایشان بودیم.

و حالا بعد از گذشت حدود دو ماه، من و همسرم به زندگی عادی برگشته ایم. اما دقیقا بعد از پشت سر گذاشتن این دوران به شدت سخت و طاقت فرسا مشکل اصلی برای من پدید آمده است...

قرارداد کاری من به عنوان یک کارگر روز مزد و با توجه به گزارش کاری ام محاسبه  و پرداخت می شود. بعد از ارسال گزارش کار به مدیر مربوطه و کم بودن آن، ایشان از من خواستند تا مدارک بیماری خود را ارائه کنم تا بتوانم از مرخصی استعلاجی استفاده کنم. بعد از تماس با بیمارستان برای گرفتن مدارک، آنها بدون آنکه جواب قانع کننده ای به من بدهند اعلام کردند که شما به دلیل اینکه بستری نشدید، پس به طبع هیچ مدرکی دال بر بیماری شما وجود ندارد. در صورتی که بنده دوبار تست کرونا(یک بار سی تی اسکن و یک بار سواپ) هم دادم. این در حالی بود که در همان روزهای ابتدایی بیماری از من خواسته شد تا به مراکز درمانی مراجعه نکنم و تنها در خانه قرنطینه باشم و اگر علائم بیماری شدید شد به بیمارستان بروم.

حال سوال بنده و شاید افراد دیگری که وضعیتی به مانند من دارند این است که چگونه می توانیم مدارک بیماری خود را برای ارائه به مراکز کاری دریافت کنیم؟

 

«جماران» آمادگی دارد تا نظرات مسئولان را در این مورد منعکس کند.

شما نیز می توانید سوژه ها، اخبار، مطالبات، تصاویر و پیام های خود را از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر jamarannews@ برای ما ارسال کنید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.