چه بازی‌هایی برای پلی استیشن وی آر معرفی شدند؟

سونی همانطور که بارها وعده داده بود، در مراسم E3 2017 بازی‌های زیادی را برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر معرفی کرد. اکنون قصد داریم نگاهی به این بازی‌ها داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در کنفرانس خبری E3 2017 شرکت سونی اعلام شد که نسخه سازگار با پلی استیشن وی آر بازی Final Fantasy 15 که در سال گذشته میلادی معرفی شده بود، امسال برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی آر منتشر خواهد شد.

تریلر کوتاهی که از این عنوان منتشر شده بود، مبارزات و صحنه‌های اول شخص زیادی را به نمایش می‌گذاشت. البته بازیکنان در این بازی همچنان می‌توانند به غیر از مبارزه با هیولاها، به کارهایی از قبیل ماهیگیری و تجمع با دوستان بپردازند.

شرکت سونی بازی‌های دیگری را نیز برای هدست پلی استیشن وی آر معرفی کرد. از این میان می‌تواند به پروژه‌های استودیوی «سوپر مسیو گیمز» (Supermassive Games)، سازنده بازی Until Dawn، در کنار بازی فضایی Starchild که توسط استودیوی «پلیفول» (Playful)، در حال توسعه است، اشاره کرد. لازم به ذکر بوده که این استودیو بازی Lucky’s Tale برای هدست آکولوس ریفت را نیز در کارنامه خود دارد.

بازی Moss از دیگر عناوینی بود که در مراسم E3 2017 شرکت سونی برای پلی استیشن وی آر معرفی شد. این عنوان واقعیت مجازی توسط استودیوی «گانفایر گیمز» (Gunfire Games) توسعه داده شده است و بازیکنان در آن کنترل یک موش جذاب را بر عهده خواهند داشت. هدف بازی این است تا بازیکنان توسط آن موش، دشمنان بزرگ‌تر از خود را شکست دهند.

بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد که سونی به وعده خود وفا کرده و در مراسم E3 2017 توجه بیشتری به هدست واقعیت مجازی خود داشته است. البته بازی دیگری نیز با نام Superhot VR برای پلی استیشن وی آر منتشر خواهد شد که از قبل در هدست‌های HTC Vive و آکولوس ریفت قابل انجام بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید