نایب رئیس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه این موضع گیری و ترتیب دادن جلسات سازماندهی شده است و مدعی العموم باید در بسیاری مسائل ورود پیدا می کند، دادستان باید به این موضوع که امنیت ملی را خدشه دار کرده ورود و ریشه یابی کند.

به گزارش جماران؛ نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با یادآوری توهین به رئیس‌جمهور در تجمعات اخیر، گفت: دادستان باید به این موضوع که امنیت ملی را خدشه دار کرده ورود و مسئله را ریشه یابی کند.

محمدرضا تابش در واکنش به برخی توهین‌ها به رئیس‌جمهور و شکایت به قوه قضاییه برای رسیدگی به این موضوع، گفت: متاسفانه مسائلی در تجمعات و برخی اظهارنظرها در روزهای اخیر علیه رئیس‌جمهور مطرح شده است، حال آنکه برای مقابله با تهدیدها و توطئه دشمنان هر عاملی که وحدت را خدشه دار کند مطرود است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به اینکه این موضع گیری و ترتیب دادن جلسات سازماندهی شده است و مدعی العموم باید در بسیاری مسائل ورود پیدا می کند، دادستان باید به این موضوع که امنیت ملی را خدشه دار کرده ورود و ریشه یابی کند.

وی افزود: دادستانی و دستگاه قضایی باید با بهره‌گیری از ظرفیت اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی موضوع را ریشه یابی و با عاملان برخورد کند.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قوه قضاییه نقش محوری و اساسی در چنین برخوردهایی برای ریشه یابی دارد، علاوه بر این دستگاه قضایی باید نتیجه را به مردم اعلام کند.

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت که از توهین کنندگان اخیر به رئیس‌جمهور به دلیل جرم مشهود، شکایت شده است. زیرا گاهی برخی اقدامات جرم است و تنها جنبه شخصی ندارد بلکه مضر به اعتماد و امید عمومی است؛ بنابراین از جایی که جرم عمومی می‌شود و وجدان اجتماعی، احساس امنیت و اعتماد را متزلزل و امید جامعه را تضعیف می‌کند، نقطه‌ای است که به منفعت عمومی لطمه می‌زند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای گفته است که اتفاقی  در روزهای گذشته در قم افتاد و در آنجا مطالبی گفته و شعارهایی داده شد و  شعاری نوشته شد که این حرف محکوم و رد شد و قوه قضاییه هم این موضوع را در دستور قرار داد و در دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل شد و دنبال موضوع است و سیستم اطلاعاتی هم قضیه را دنبال می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 998178
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.