• کدخبر: 958473
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

تابش،رییس فراکسیون محیط زیست مجلس:

لایحه حمایت از حقوق حیوانات آماده ارائه به مجلس است

محمدرضا تابش رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی محیط زیست روز گذشته با اعضای موسس کمپین حامیتم دیدار کرد .

به گزارش جماران؛ رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، گفت: لایحه حمایت از حقوق حیوانات از سوی دولت آماده ارائه به مجلس بوده و برای تصویب لایحه حمایت از حقوق حیوانات به اتحاد و همگرایی سازمان های مردم نهاد نیازمندیم.

محمدرضا تابش رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی محیط زیست روز گذشته  با اعضای موسس کمپین حامیتم دیدار کرد .

تابش در این دیدار در جریان روند طی شده در کمپین حامیتم که با هدف فرهنگ سازی اصولی حمایت از حیوانات بوده و با حضور بیش از 60 چهره مطرح ورزشی ، هنری و فرهنگی شروع و به بیش از 20 میلیون بیننده رسید، قرار گرفت .

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای این کمپین که در این روزها دغدغه های قابل تاملی دارند، گفت : برای تصویب لایحه حمایت از حقوق حیوانات به اتحاد و همگرایی سازمان های مردم نهاد نیازمندیم، به امید خدا و با پیگیری های صورت گرفته به زودی این لایحه پس از طرح در کمیسیون و کارگروه های مرتبط و حل و فصل در قوای دیگر، اینک از سوی دولت آماده ارائه به مجلس است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: از شما می خواهم پیگیر این مطالبه بوده و نا امید و خسته نشوید و بنده و همکارانم در مجلس به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار یکی از مسئولان کمپین حامیتم با بیان دلایل و اهداف شروع این کمپین که موضوع حیوان آزاری ، عدم حمایت اصولی و مشکلات پیش آمده از رفتار نادرست با حیوانات که خود باعث بروز مشکلات و معضلات مختلف اجتماعی و بهداشتی در سطح جامعه شده و عدم رسیدگی به وضعیت آن باعث به خطر افتادن سلامت روانی جامعه می شود، گفت: با توجه به مسائل و اهداف فوق ما به این فکر رسیدیم که در کنار مبحث فرهنگ سازی اصولی و استاندارد، پیگیر لایحه حمایت از حقوق حیوانات بوده و از تمام ظرفیت های کمپین حامیتم در این راستا استفاده کرده تا علاوه بر فرهنگسازی اصولی این موضوع به شکل قانون درآمده تا از مشکلات احتمالی آن بتوان پیشگیری کرد .  

شایان ذکر است؛ در راستای تصویب این لایحه و در ادامه پیگیری ها، تابش با جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور تماس تلفنی گرفت و پیگیر آخرین وضعیت این لایحه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 958473
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.