معاون دادستان انقلاب مرکز خراسان رضوی بیان کرد: طبق گزارش کارشناسان دامپزشکی شرایط بهداشتی برای نگهداری حیوانات در باغ ‌وحش وکیل آباد مناسب نیست.

به گزارش جماران؛ معاون دادستان انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: دو تخته پوست یوزپلنگ در جریان بازرسی کارشناسان قضایی از باغ وحش مشهد در این محل کشف شد.

قاضی محمد بخشی محبی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از کشف 8 هشت تخته پوست ببر در باغ ‌وحش وکیل‌ آباد مشهد کارشناسان قضایی دوباره برای بازرسی به این محل اعزام شدند طی آن از داخل یکی از انبار‌ها پوستهای یوزپلنگ به دست آمد. 

وی به کشف داورهای تاریخ مصرف گذشته نیز در این باغ وحش اشاره و بیان کرد: طبق گزارش کارشناسان دامپزشکی شرایط بهداشتی برای نگهداری حیوانات در باغ ‌وحش وکیل آباد مناسب نیست.

هفته پیش در پی انتشار خبر کشف هشت تخته پوست ببر در باغ وحش مشهد توسط کارشناسان دادگستری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی گفته بود که این پوستها متعلق به ببرهایی است که هفت قلاده آن سالهای گذشته و یک قلاده نیز فروردین امسال تلف شده بودند.

107 گونه و 680 نمونه جانوری در باغ وحش مشهد نگهداری می شوند. این گونه ها شامل 64 گونه بومی و 43 گونه غیربومی و نمونه های جانوری نیز شامل 240 پستاندار، 393 پرنده و 47 خزنده و دو زیست است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.