صرفا باید متذکر شد که تلاش مذبوحانه برای ایجاد شک و شکاف و تداوم فضا سازی های روانی کانون های ضد ایرانی برای اخلال در انسجام داخلی و اتحاد دولت، ملت و مسئولان کشور موضوعی نیست که آنها و سفیر تازه کار و جویای نام سعودی بتوانند روی آن حساب کنند.

به گزارش جماران؛ روابط عمومی وزارت امور خارجه ادعای مطرح شده به نقل از وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از سوی سفیر عربستان درآمریکا که در الشرق الاوسط منتشر شده را مضحک و رسواتر از آن خواند که ارزش هر گونه پاسخگویی داشته باشد.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه آمده است : صرفا باید متذکر شد که تلاش مذبوحانه برای ایجاد شک و شکاف و تداوم فضا سازی های روانی کانون های ضد ایرانی برای اخلال در انسجام داخلی و اتحاد دولت، ملت و مسئولان کشور موضوعی نیست که آنها و سفیر تازه کار و جویای نام سعودی بتوانند روی آن حساب کنند.

در ادامه آمده است : ملت ایران سرمایه های بزرگ و مسئولان متعهد ، خدوم و میهن دوست خود را بخوبی می شناسند و هرگز به این گونه اتهامات و دروغ سازی های جاهلانه و ناشیانه و روش های کهنه و رنگ باخته که توسط ' اتاق های بی فکر ' آنان طراحی و توسط رسانه های ضد ایرانی بازنشر می شود، وقعی نمی گذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.